torstai 21. marraskuuta 2013

Seek it out and ye shall find

                                                             
                                                               HPA Varsity XC Teams


























Heyy

Kolmasosa mun seikkailua takana.. Mun elämän 3 kokemusrikkainta kk on menneet vauhdilla! Olo Hawailla on ollut aika menevä (: Viikonloput on vietetty kavereiden kanssa milloin milläkin saarella kisaamassa, rannalla, juhlissa tai retkeilemässä. Arjen taas on pitänyt rullaamassa koulu ja mun xc joukkueen osavaltion hopea sijaan päättynyt kausi.
Tänä vkl saapuu mun perhe Suomesta <3

Mulla on fiilis että jokin "kausi" täällä on nyt takana mihin on mahtunut monia huippuhetkiä ja kolauksia. Yea, saa nähä miten homma jatkuu!

- Taru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti